Csorvás Város Önkormányzata, mint köznevelési intézményfenntartó, az óvoda- és iskolatej program szabályozásáról szóló 19/2021. (V. 5.) AM rendelet (a továbbiakban: AM rendelet) 11. § (1) bekezdése értelmében ajánlattételi felhívást tesz közzé köznevelési intézményének óvodatejjel való ellátásához a 2025/2026-os nevelési évre, az óvodatej programban való részvétel érdekében szállítási szerződés megkötésére.
A szállítási szerződés megkötésére irányuló ajánlattételi felhívás keretében szállítóként azok ajánlattevők tehetnek ajánlatot, akik megfelelnek az AM rendelet 1. § 7. pontjában foglalt feltételeknek, továbbá az általuk szállított termékek megfelelnek az AM rendelet 7. §-ában szabályozott feltételeknek.
I. Az ajánlatkérő adatai:
Ajánlatkérő megnevezése: Csorvás Város Önkormányzata
Ajánlatkérő címe: 5920 Csorvás, Rákóczi u. 17.
Ajánlatkérő képviselője: Baráth Lajos
Ajánlatkérő képviselőjének elérhetősége: 66/258-001/3601. mellék
Ajánlatkérő e-mail címe: pmh@csorvas.hu
Az ellátandó intézmény:
Megnevezése: Csorvás Város Önkormányzatának Óvodája, Bölcsődéje és Mini Bölcsődéje (óvoda intézményegysége)
Székhelye: 5920 Csorvás, Bocskai u. 2.
OM azonosítója: 202280
Képviselője: Vereskáné Salla Valéria Sarolta megbízott főigazgató
Kapcsolattartó: Varga Helga
A kapcsolattartó elérhetősége: 66/200-498
Ellátandó óvodai nevelésben résztvevő gyermekek (végső kedvezményezettek) száma összesen: 150 fő.
II. A beszerzés tárgya:
Az AM rendelet alapján a tej és egyéb tejtermékek beszerzése az 1. számú mellékletben szereplő óvoda intézményegység két feladatellátási helyén kiosztandó termékek körére vonatkozóan:
Termékkör:
A programban kiosztandó termékek részletesen:
A termékből kiosztandó mennyiség: 2280 liter félzsíros tej
A termékből kiosztandó mennyiség: 1140 kilogramm gyümölcsdarabos joghurt
III. A szerződés típusa: szállítási szerződés
IV. A szerződés időtartama: 1 tanítási év, azaz a 2025. szeptember 1. – 2026. június 30. közötti időszak, az általános iskolai szüneteket figyelembe véve, várhatóan 38 szállítási hét.
V. A teljesítés helyszínei, az óvoda intézményegység alábbi feladatellátási helyei:
1. 5920 Csorvás, Bocskai u. 2.
A feladatellátási helyen a 2025/2026-os nevelési évre beírt gyermeklétszám: 75 fő.
Az Oktatási Hivatal nyilvántartása szerinti feladatellátási hely kódja: 001
2. 5920 Csorvás, István király u. 30.
A feladatellátási helyen a 2025/2026-os nevelési évre beírt gyermeklétszám: 75 fő.
Az Oktatási Hivatal nyilvántartása szerinti feladatellátási hely kódja: 004
VI. Fizetési feltételek:
VII. Alkalmassági követelmények, műszaki leírás, minőségi és teljesítési követelmények:
Az ajánlatkérés az AM rendeletben meghatározott eljárás és minőségi előírások szerint, egy héten legfeljebb 3 tanítási napon, kedvezményezettként és tanítási naponként legfeljebb az AM rendelet 4. § (4) pontjában szabályozott 0,25 liter tejegyenértékkel megegyező mennyiségű tejtermék biztosítására és a teljesítés két – fent felsorolt - helyszínére való kiszállításra irányul.
A szállítóval szemben támasztott szakmai alkalmassági feltételek, és azok megkövetelt igazolási módja:
Az AM rendelet 1. § 7. pontja szerinti követelményeknek megfelel és erről nyilatkozatot nyújt be.
VIII. Az ajánlatnak az alábbi adatokat, információkat, nyilatkozatokat, dokumentumokat kell tartalmaznia:
1. A Magyar Államkincstár honlapján található szállítási szerződés minta alapján
2. Azon intézmény neve, címe, OM azonosítója, az Oktatási Hivatal nyilvántartása szerinti feladatellátási hely kódja, amelyek tekintetében a szállító vállalja a szállítást.
3. A szállító vállalja az AM rendelet 22. §-ában szabályozott programot népszerűsítő plakát gyártását, annak az intézménybe való elszállítását és szükség szerinti pótlását. A szállító a plakátot az intézmény főbejáratánál történő kifüggesztés céljából átadja az intézményi kapcsolattartónak.
4. A szállító nyilatkozatai a pontozási, rangsorolási kritériumok tekintetében az alábbiakról:
Az ajánlattevőnek az ajánlatában nyilatkoznia kell az AM rendelet 11/A. § (2) és (3) bekezdése szerinti értékeléséhez szükséges feltételekről, nevezetesen:
5. Az ajánlattevő nyilatkozata, amelyben büntetőjogi felelőssége tudatában kijelenti, hogy
- az ajánlatban foglalt adatok és információk hitelesek, megfelelnek a valóságnak;
- az ajánlattevőnek a tárgyévben lejárt adó tartozása nincsen;
- az ajánlattevő nyertes ajánlattétel után nem lépett vissza az elmúlt 3 évben;
- az ajánlattevő megfelel az AM rendelet 1. § 7. pontjában szabályozott feltételeknek.
6. Az ajánlatok rangsorolásának szempontjai:
7. Egyéb rendelkezések:
IX. Az ajánlatok benyújtásával és a hiánypótlással kapcsolatos információk:
1. A magyar nyelvű ajánlatok benyújtásának határideje: 2025. április 30. A határidő elmulasztása jogvesztő.
2. Az ajánlatok az AM rendelet 11. § (5) bekezdése értelmében kizárólag elektronikus úton, a Csorvás Város Önkormányzatának Hivatali Kapujára (KRID azonosító: 649753963) nyújthatók be. Az ajánlattétel tárgyaként kérjük megjelölni az „Ajánlat óvodatej szállításra” szöveget. Az ajánlatot jelszóval védett, pdf fájlformátumú dokumentumban szükséges benyújtani.
A pdf fájl megnyitásához szükséges jelszót az ajánlattevőnek az ajánlatok bontására megállapított határidőben kell az ajánlatkérő részére megadnia. Az ajánlat érvénytelenné válik, ha az ajánlatkérő a bontás időpontjában az ajánlattevőnek felróható okból nem tudja megnyitni az ajánlatot.
Az ajánlattétellel kapcsolatos kérdéseket a pmh@csorvas.hu elektronikus elérhetőségen fogadjuk.
Az ajánlat címzettje: Csorvás Város Önkormányzata, 5920 Csorvás, Rákóczi u. 17.
A fenntartó kapcsolattartójának neve: Baráth Lajos polgármester
A kapcsolattartó e-mail címe: pmh@csorvas.hu
A kapcsolattartó telefonszáma: 66/258-001
3. Az ajánlatok bontásának időpontja: 2025. május 5. hétfő 9.00 óra.
Az ajánlatkérő az ajánlatok beérkezését követően a pályázókat külön nem értesíti az ajánlatok bontásának módjáról és a pontos idejéről, arra az ajánlattevőket a jelen felhívással hívja meg.
Az ajánlatok bontásának helyszíne: Csorvási Polgármesteri Hivatal 6. iroda, 5920 Csorvás, Rákóczi u. 17.
4. Az ajánlatkérő a hiánypótlás lehetőségét egy alkalommal biztosítja. A hiánypótlási felhívás megküldése és teljesítése is elektronikus úton történik.
5. Az ajánlatkérő az ajánlatkéréstől bármikor elállhat, illetve aktualizálhatja azt.
6. Az ajánlattételi felhívás közzétételre kerül Csorvás Város Önkormányzata honlapján: (www.csorvas.hu) 2025. április 15. és 2025. április 30. között.
7. Érvényes és eredményes ajánlattételi felhívás lefolytatását követően az ajánlatkérő és a nyertes ajánlattevő között szállítási szerződés jön létre 2025. május 20. napjáig. Az ajánlatkérő 2025. május 10. napjáig értesíti az ajánlattevőket a rangsorolás eredményéről.
Mellékletek:
Csorvás, 2025. április 10.
Baráth Lajos
polgármester